julen är en favorit!

åh julen är verkligen på topp nu! Allting är så mysigt och alla är så glada :)
Idag kom Alicias föräldrar och bror hit från New York, helsköna människor. Vi åt på supergod restaurang, faktiskt dit vi gick första gången när jag kom hit! Direkt efter flygplatsen. Stört att tänka på hur längesen det faktiskt var men att tiden har gått så fort.
Iaf så hade vi städat huset innan dom kom och nu är det superrent överallt. Ni vet hur det är att det är roligare att städa andras hus? Så känns det här, även om jag bor här nu så är ju fortfarande allting.. inte nytt, men annorlunda. Så städning är inte sååå tråkigt längre, inte kul direkt, men inte supertråkigt heller :)

Nu är iaf alla mina julklappar klara. OOOOCH jag har skrivit rim på allihopa! Hahha dom gör inte sånt här så jag tänkte att det kunde vara en kul sak att göra. Skitbra blev dom också, på engelska och allt ;)

Åh idag fick jag vääääääärldens finaste julvideo från andreas and the family, ååh jag skrattade så jag grät under hela filmen. Alicia undrade vad mitt problem var..... haha, men den var så fin och jag tycker det är så himla kul att höra att ni fortfarande tänker på mig där hemma :) Det är nästan så jag vill ladda upp den på bloggen för att visa alla hur fin den var, men nej kanske inte, lite för cool för min lilla blogg kanske :) Jag fick ett julkort från mormor och dan också som var jättefint! Jag får ju aldrig post här så det är superkul! :)

Idag var jag också.. energisk vet jag inte om jag ska kalla det, men inte lika lat som jag normalt är kanske? haha, så jag la iaf in bilderna från min kamera, sååå..... BILDSPEL:




jag hittade världens coolaste cola på walmart idag! :)


min hemgjorda nudelsufflé, muuuuuuumms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0