jag tycker inte om att skriva inläggstitel

helgen har varit okej, jag har mest hängt med tony och dee. Vi gör ett dansproject tillsammans i dans och vi är nästannnn klara nu :) På tisdag är det genrep och på onsdag kväll ska vi dansa för skolan och föräldrar och hela köret, majsnajs.. Idag tror jag att jag ska till kyrkan men det kan va så att min familj bestämde sig för att stanna hemma för klockan är snart 10 och dom har inte gått upp än så. Själv är man ju uppe med tuppen, har redan duschat och ätit frukost.

idag har jag inga planer, tony kanske kommer hit senare och dansar lite men annars är det bara ta det luungt på listan.


lite kul i vardagen


Kommentarer
Postat av: lisa

okej=) det låter verkligen jättekul att vara utbytesstudent! för tillfället ångrar jag mig att jag inte for. Går du andra året i gymnasiet eller? :)



Här är det snö och kallt, fast då bor jag rätt långt upp i vårt långa land:)

2009-12-06 @ 20:25:12
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej Caroline,



Vilken jättefin blogg du har! Väldigt kul att se och läsa hur du har det. Maila mig gärna!

Kram!

2009-12-07 @ 15:55:37
Postat av: Lucy

Hahahah JAG ALSKAR DEN find X!! tror skolan har den klistrad pa en vag hahah och undertext simplicity

2009-12-07 @ 17:28:49
Postat av: Johanna The Lovely one now you know who I'm talking about

Skicka länken till naturskämten plz, Höhöhöh h3h3 okej nej jag skoja

2009-12-09 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0