JAG KAN INTE SLUTA LEEEE!!!

ååh, jag är så glaaad, julen är BÄST! åååh.. okej jag ska ta det från början för att undvika förvirring.

I USA så går man upp tidigt på morgonen och öppnar alla klappar direkt, inget såntdär "nej kolla på kalle anka först, ät upp, stressa inte, tat lungt vi kommer öppna dom så småningom." Nej här är det rakt pang på rödbetan, eller julklapparna då i detta fallet. Varför säger man så förresten? Rödbetor är ju ganska äckliga egentligen..
IALLAFALLLLLL... så hade Alicia sagt att dom inte fick gå upp före 7 (?!) gosh, så 7.08 på morgonen kom dom och väckte mig, för alla öppnar ju presenterna tillsammans. Innan 7 får man öppna presenterna i sina julstrumpor. Hihi, i min var det massa svenskt godis från IKEA och lingonsylt, hahha gottttt! Nu är det bara blodpuddingen som fattas. Haha, usch.
Sen gick vi ner och jag skojjar inte, skylar och alex hade nog 30 paket var, dom var så uppspelta! jag fick en hel del också, hihi :) (okej, jag har försökt att inte skriva hihi för det är ju ganska lamt men nu är jag så himla glad så... hihiihihiihihiihiihi, jag kan verkligen inte sluta le)
Alla tyckte om sina julklappar. Jag fick body lotions, gulliga pyjamasshorts, ett jättefint silverarmband med en texas berlock på, det är ett sånt armband som man kan köpa massa berlocker till så det är ju super att bygga på som ett minne härifrån, sen fick jag nagellack och massa mer :) Jag blev superglad för allting men det roligaste var nog att se skylars och alexs miner när dom öppnade sina, dom var sååå söta :)
Sen så somnade jag om på soffan till sådär halv 12 tiden, skööönt! när jag vaknade gick jag in på facebook och såg att emmaleigh hade skrivit att hon hade great news och att jag skulle ringa henne. Så jag gjorde det och.. ih, jag måste nog skriva det här i stora bokstäver...

HON HADE FÅTT 2 (!) JOHN MAYER TICKETS, EN FÖR HENNE OCH EN FÖR EN KOMPIS SÅÅÅÅÅÅÅ... IIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH HON FRÅGADE OM JAG VILLE GÅ MED HENNE!!!!! GOSH JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!! OCH JÄTTEBRA PLATSER OCKSÅ, DET BLIR INTE BÄTTRE I'M TELLING YOU! MY GOD, DET KOMMER BLI HELT FRREEAAKING AWESOME! ÅÅÅÅÅÅH.

okej, nu fick jag ur det lite grann, men jag kan fortfarande inte sluta le :) ååååh, okej.
GOD JUL PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: Lolloo

Haahaha, gud va hemsk den är!!

Men den är bara för dig min älskade =)

2009-12-27 @ 21:40:09
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0