ingen titel

idag hoppade en tjej i min skola från andra våningen. Nu ligger hon på akuten. Jag ville bara börja gråta på bussen för det var så overkligt liksom, fast jag struntade i det för sen blev jag bara skitpissed på några killar bakom mig som satt och skrattade åt situationen och höll på. ville bara gå och putta ut dom från andra våningen och se hur kul det var då... och en spark i skrevet innan, ifall dom hade tur och landade på deras fötter

hemskt och tragiskt att det kan gå så långt att man vill ta livet av sig, det får en att tänka på hur bra man har det och allt man har att vara tacksam för
typ

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gud va hemskt =( Usch usch usch....

Massor av kramar!!!

2009-12-05 @ 16:00:24
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Lucy

Gud so hemskt! :(

En kille i min skola hoppade fron ett berg och dog :/ Kanns som vissa ar redigt deprimerade har :(

2009-12-05 @ 23:47:49
URL: http://morgansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0