full av en fullkomligt fantasikt fredag!

FREDAG ÄNTLIGEN! fast jag hade träning efter skolan och kom hem vid sjutiden, sen var det tänkt att jag skulle vara med kim men eftersom min mobil är efterbliven så blitte det inte så. Men jag fick iaf pratat en stund med ella vilket var mysigt!
imån måste jag gå upp tidigt, varför undrar ni.. min coach har fått för sig att lördagsmorgonar är en toppentid för löpträning, TOPPEEN. Där rök den enda sovmorgonen så att säga, för söndagar är ju kyrkan ju. Jag hoppas att vi kommer få några lediga lovdagar iaf.
Träningsschemat ser ut så här:

måndag till fredag: träning 6th period i en timme, sen två timmars träning från 4-6 efter skolan.
lördag: träning 8.30-10.30, you gotta love it
mån, ons, fre: games

men det är kul och man skulle inte kunna önska sig ett bättre lag med tjejer :) nu blire sova för klockan är mycket och sängen kallar.
löv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0