en tipptopp, tagga, typ-awesome torsdag

druuuuuummmmmmmmviirveeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllll..................

CAROLINE MADE THE JUNIOR VARSITY TEAM!!

iiih, jag är såå excited, och suupersuperrglad! Jag fick höra att massa som jag trodde skulle komma med i laget inte kom med så jag trodde for sure att jag skulle bli.. öm cut på svenska? haha, iafff så blev jag skitglad när jag kom med i laget, och livet leker så att säga! allt är så himla bra!! :)

förra årets lag :)

Imorgon är det spanskaprov, känns som om jag har koll på det mesta så det är lungan. Fysiken gick bra idag också, berättade jag att vi byggde en katapult? jag tror inte det, iaf så byggde jag, reaghen och daniel en och idag sköt vi och kollade vilken som sköt längst och vi kom tvåa! ganska så bra så att säga :)
nu är det bara fredag och en vecka kvar senm är det jullov! så sjukt att jag nästan har varit här halva tiden ju. Igår fick jag ett mail från utbytesstudentsorganisationen som sa att vi skulle börja förbereda oss för hemresan, hur sjukt är inte det!? ANYYWAAYY, nästa vecka innan jullovet har vi något som heter midterms exams vilket är typ som nationella prov antar jag. Vi har prov över det vi har gått igenom hittils, hela onsdag, torsdag och fredag. Inte alls nervös faktiskt, skolan går bra. Allting rullar på riktigt bra nu. Engelskan förbättras också, det är kul att se hur det går i vågor liksom. I början sög man, sen blev man bättre men fortfarande sög, sen stannade man där och utvecklades inte alls, och så går det hela tiden. Man utvecklas sen stannar man, sen utvecklas man lite mer osv. :) Så nu är jag i en utvecklingsperiod vilket känns toppen!

för att sammanfatta: LIVET ÄR AWESOME! over and out.

 

Jag har till och med några småcoola indianvänner, heheheee


Kommentarer
Postat av: lisa

okej=) vad kul!

jao..funderade faktiskt på att åka. Men jag var nog lite för hemmakär, vilket jag ångrar nu.. Men jag ska ut och resa efter gymnasiet, får ta igen det då :)!

2009-12-11 @ 08:31:53
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/
Postat av: Lollo

Grattis till att du kom med i laget sweetie =)

Låter som att du har det toppen just nu! :D <3

2009-12-11 @ 10:09:46
URL: http://serpentino.blog.se
Postat av: Lars Bern

Grattis till uttagningen Caroline! Vi är så stolta över dig.

Kramar Lars, Sofia och Lina

2009-12-11 @ 14:04:35
Postat av: Lolloo

Ledsen att säga det Babe, men jag kan inte i helgen. Åker till London ikväll =)

2009-12-11 @ 17:35:12
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Johanna The Lövely one now you know who i'm talking about

Åh grattis grattis grattis grattis, jag och pappa är very proud!!! Lovelovelovelove!

2009-12-11 @ 21:04:01
Postat av: victoria

i mina ögon suger du för alltid. bara så du vet.



(oh eh.. grattis också då, som alla andra kommenterade(?) ...blev inte riktigt liksom.. ah.. IMPAD... så att säga.)



<3

2009-12-12 @ 00:21:09
URL: http://ohmondeyeux.blogg.se/
Postat av: Lucy

GRATTTTIIIISSS DU AR BAST ! :)

2009-12-14 @ 18:41:38
URL: http://morgansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0