christmas eve

nu är det 2 timmar och 25 minuter kvar till min julafton, ni där hemma har ju redan haft eran, hoppas den var riktigt riktigt supermysig!
christmas eve här i USA spenderades genom att baka kakor, pajer och bygga pepparkakshus! efter det åkte vi till kyrkan och jag måste nog säga att det var det mysigaste kyrkbesöket någonsin. Allt var upplyst med ljus och allt var sådär magiskt! Vi sjöng massa och lyssnade på människor prata och vi slutade allt med att sjunga silent night och alla fick varsitt ljus. Sen gick de två prästerna ner för mittengången och tände allas ljus som satt på ändarna, sen skulle man sprida ljuset vidare. Åh allt var så fint. Sen mitt i sången så höjer någon ljuset och snart så har alla sina armar sträckta upp med ljuset i handen, så himla fint och magiskt att jag nästan började gråta. Fast det gjorde jag inte, bara nästan.

min favoritsång som vi alltid sjunger i kyrkan heter Here I Am To Worship;





GOD JUL! jag saknar er lite idag


Kommentarer
Postat av: Lolloo

GodJul min finaste!

Saknar dig emd ska du veta =)

<3

2009-12-25 @ 13:05:40
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0