hendrickson high school

jag är sjuk :( förskyld, förmodligen på grund av aircondition-en som finns överallt, för det behövs överallt! Idag har det faktiskt varit ganska svalt though, en sådär 38 grader-svalt... Jag hoppas iaf att jag är frisk till på lördag för då ska jag få träffa min lokala representant i Austin och massa andra utbytesstudenter också, jag ser fram emot det supermycket så jag hoppas att jag slipper snörvla mig igenom mötet. Annars får jag hoppas att jag är frisk till tisdag för då börjar skolan!! iiiih, jag längtar massa, på måndag ska jag och Alicia till skolan för att bestämma vilka ämnen jag sak läsa och så, SOOO EXCITED! 





Kommentarer
Postat av: Lollo

Det kommer att bli toppen!

Krya på dig min solstråle!!!

älskar dig <3

2009-08-20 @ 23:47:19
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Lars Bern

Stackare. Jag blev också rejält förkyld när jag kom till Nya Zeeland. Det är nog inte bara luftkonditioneringen, utan nya baciller...och svininfluensan...

2009-08-21 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0