fotball and cheerleading

hihi, jag hade precis typ ett moment med min värdpappa där han berättade om hans ungdom och high school-gång, han visade gamla bilder och så. Det kändes bra för jag har mest pratat med min värdmamma än så länge så det kändes bra att jag kunde prata med honom också :) Han mamma är här rätt ofta också och henne gillar jag verkligen jättemycket, hon påminner lite om mormor... fast på engelska ;) 

Idag gjorde vi inte så mycket förutom att vi åt ute (ingen suprise längre) på ett ställe där servitriserna hade rullskridskor på sig, how cool is that ? BAAALLLT så att säga. Sedan gick vi på barnens träningar igen och jag pratade lite mer med daniel, han är rolig och idag fick han för första gången se mitt riktiga rågarv, thumbs up! 


JOANNA på bild bara för att hon är så sjukt skön och har redan skapat sig tre latinafiender bara för att en fotballskille gillar henne, hahahhah JAG GILLART ! 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vem är Daniel? En friend? <3

2009-08-19 @ 16:03:07
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: vickie

HAHAHA VA :D jag har inte hört något från joanna!! GE MIG HENNES EMAIL!!! GAHAHRAHAh.ahgoajbrapgra.!!!



kan det varit hooters ni var på :O?



vad bra du blivit på uppdatera :D askul! videoblogg på dig själv du. jag försökte och försökte. kanske gör en idag då! :)



hmm.... ja det var väl det jag hade att säga

2009-08-19 @ 17:51:32
URL: http://vickie.blogg.se/usa
Postat av: Lollo

Jaha. det är David ^^

Nej de var inte hos oss, men jag såg dem i deras fina sopsäckar! :D

2009-08-19 @ 18:18:01
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Lusy

gud vad kul, vem e danieeel, har han ett snygg amerikanskt smiiiile ;) har du blivit brun i varma texaaaas ? :D:D

2009-08-20 @ 16:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0