utbytesstudentmöte

Idag gick jag upp och sminkade mig för första gången sen jag kom till Austin, woow, jag kände mig fears ;) Sen åkte vi till utbytesstudentmötet och det var såå roligt. Alla var jättetrevliga och alla jag träffade går ju igenom samma sak som jag så det är så lätt att prata med dom. Jag träffade två tjejer, en från tyskland och en från italien och vi ska ses nästa vecka och hitta på något :) 

Nu kom vi precis hem från Walmart där det var craaazy för denna helgen är det taxfree. Så jag köpte lite grejer till skolan och så. Ikväll ska vi på en riktig baseball match, iiiih det ska bli så roligt. Jag gillar min familj mer och mer för varje dag ! :) Nu ska jag gå och läsa en bok om reptiler för Alex, hahah han är weirdo. 

Jag saknar Johanna.. . och skidåkning nu när jag försökte hitta en bild på oss ! 


Kommentarer
Postat av: Lars Bern

Lite seriös shopping alltså? Vad ovanligt i USA och speciellt Texas...not! Jag längtar också till snön. Har precis bokat nyårsvecka i Trysil med två kompisfamiljer. Hoppas du får möjlighet att testa lite torrt puder i USA. Kolla om skolan har alpinlag eller nåt. Kram

2009-08-23 @ 22:57:59
Postat av: Johanna Bern

Alltså ditt fuckface. (hoppas inte de i usa läser din blogg för då får du la ta bort detta inlägget) MEn BILDEN? HELLOOOO? Okej jag saknar dig med. Idag har jag haft en och en halv timmes labbkurs, det var så tråkigt så jag dog. Och jag har kommit på att vi har samma samhällslärare, dang it, annars kunde ju jag sno ditt arbete om jämställdhet elr va det nu var. Jaja, lycka till imon, första skoldagen :) LÖÖÖÖVEE

2009-08-24 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0