stort och ballt :)

idag var jag i skolan för första gången, Hendrickson High School är stoooooor ! Och baalllll, den ena idrottssalen (..ja dom har två!?) är typ som i Sverige, sen har dom en till som är typ 3 gånger så stor som Hulebäcks och sjuuukt ball ! Cafeterian är också stor. Och ball ! Dom har världens största typ scen för teater och musik, och ah massa ! BALLT ! Jag ska få mitt schema imån så jag skriver om det då :) Det enda jag vet att jag ska ta english AP, vilket är typ en advanced class, men min lokala representant här i Austin tyckte jag skulle ta det, så ja :) jag hopppas det år bra ! iaf så skulle man ha läst två böcker under sommaren för den klassen så jag måste börja läsa dom nu. Men det verkar vara bra böcker så det är nog okej :) 
Skolbussen kommer komma imån bitti, kl 08.16, IIIIH SKOLBUSS LIKSOM; WHAAT ? hahah, jag är ganska nervös men mest peppad, det kommer bli kul ! hoppas jag ! 
Anyway, så nu måste jag börja läsa böckerna men jag skriver mer imån om.... AH JUST DET, MIN FÖRSTA DAG I HIGH SCHOOL !!! wow, ballt. 

till andreas: det är en bild på dom från när vi var på baseballmatchen :) och ja, det tycker jag absolut , du har mitt fulla support ! 
till johanna: HAHHAH, har du sofia ? lyyyycka tillll, jo men hon är bra men lite.. öm, lullig. Har du eva ? skriv mail tack och berätta allt ! 

Kommentarer
Postat av: Calle<3

Härlig blogg Bern!<3 kul att läsa :)

2009-08-25 @ 02:52:49
URL: http://www.heaton.se
Postat av: julia

hmm, elin? tror inte det ;o iofs så vet jag inte vad alla heter än (a)

2009-08-25 @ 14:41:45
URL: http://juliabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guud va nice det låter Carro :D jag läser varje dag och det låter hur kul som helst:) jag funderar på om jag vill göra det jag med, men jag vet inte.... :( fast det låter hur skoj som helst! saknar digg ppusspuss

2009-08-25 @ 19:49:43
Postat av: Ella Swan

det förra var från mig :) Ella Swan

2009-08-25 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0