come on eileen

kvällen började med att vi lämnade av barnen hos deras farmor för en sleepover och min värdpappa Dan säger att han har en överaskning för mig och min värdmamma Alicia. Vi stannade på vägen och hämtade upp Pam, Alicias vän, hon var ... cool ! Sen körde vi in till Austin downtown, parkerade och började gå. Utan att veta vart vi skulle. Till slut svängde Dan in på ett litet fancy ställe som hette ritz. Där fick vi biljetter (?) och sen blev vi visade av en snubbe till en hiss. Vi gick in i hissen, åkte 5 våningar upp, och gissa vem som stod utanför när vi kom upp ? snubben som följt oss till hissen!  jag fattar inte hur han hann, jag försökte se om han var anfådd eller nått men han var hur cool som helst och jag skrattade skitmycket :) Sen blev vi visade till, jag tror det var typ USA:s största, fotöljer , på en balkong ! och sen fick vi varsin matmeny (haha mat igen?!) ballt var det iaf, så jag trodde att vi skulle typ titta på bio eller något, men då börjar en text synas på skärmen och alla börjar sjunga med, och då upptäcker jag att alla är klädda i 80talskläder. Dan hade kommit ihåg från första dagen när jag kom hit att jag hade sagt att jag gillade 70tal och annan gammal musik, sååå sötttt. Så det var typ en hel show med programledare och stor publik där man skulle sjunga med i kända 80talslåtar, jag var helt i extas hela kvällen, det var sååå roligt ! sa jag att jag var förskyld? mmhm, skulle inte påstå att min röst är bättre efter ikväll, men det var det värt !  mina värdföräldrar är hur sköna som helst :) 

slänger upp ett videoklipp från kvällen och känner mig lite cool för att jag nu har ett youtube account (h) har ni tur så kan ni höra min sista, helt rena, ton ... TAAAKE OOON MEE, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Shiiit! va ballt, sköna föräldrar du har =)

Krya på dig sötnos! <3

2009-08-21 @ 11:11:27
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahh, den gamla Aha-dängan. Det är ju som man vore tonåring igen.

2009-08-21 @ 14:26:42
Postat av: vickie

älskar din nya header!! :D underbart!



och det där lät ju jätteroligt. din värdpappa verkar vara hur omtänksam som helst! men du som är så söt hur ska man motstå. höhö



men åh vad roligt :D min höjdpunkt idag var att få äta majskolv!

2009-08-22 @ 04:28:23
URL: http://vickie.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0