poolparty

åh jag gillar söndagar. Först åkte vi till kyrkan, gudstjänst och sen var det poolparty och det var riktigt riktigt najs faktiskt. Alla i youth group som det kallas är jättetrevliga och really sweet :)  Vi spelade lite beachvollyboll, åt, pratade och badade såklart :) Jag pratade mycket med en tjej som hette Devin, hon var supersöt och jättesnäll :) 
Sen åkte vi och handlade, jag och Dan, och jag hittade special K-flingor ! WHAAT ? lovelovelove ! Vi körde hem, åt och sen åkte vi för att kolla på när Alicia och Dan spelade softball. Det var kul, Devin och Will från youth group var där också så det var trevligt. Devin lärde mig allt om dating, boys and gossip... Så nu känner jag mig lite förberedd iaf. Åh, och jo.. hon berättade om alla i youth group, och tydligen så är en utan killarna där gay ! How cool is that ? Han är liksom helt ute med det också, och alla i kyrkan är helt okej med det. Jag frågade t.o.m. Devin och Will om dom tyckte det var konstigt eller så för Texas är ju ganska konservativt, och dom svarade att i Austin var det inte lika mycket så, och att dom inte tyckte det var konstigt alls att han var gay. Coolt tycker jag, dom badade ju i pool och sånt också och jag vet liksom killar hemma i sverige som inteee skulle vara helt okej med det  så det var ballt iaf!  Nu ska jag snart sova, ska bara svara på ellas baotalånga mail först, jag gillar det ! Imån ska vi till skolan och fixa allt, välja ämnen och så, och sen är jag redo för skolstart, tisdag ! iiiiiih, jag längtar ! 
Goodnight ! 


Till Sonya: Jag saknar dig megamycket också ! Segling i grekland låter underbart, jag är fett på ! 
Till Tim: Jag är glad att höra att du valt min blogg, haha. Hoppas att du mår bra! 

Kommentarer
Postat av: Andrejs

kanske man ska komma ut ur garderoben snart då, kan du inte slänga upp en bild på din värdfamilj?

2009-08-24 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0