m-m-monday

Idag vaknade jag tidigt för jag skulle följa med till Alicias jobb, hon jobbar som lärare så det var kul att se hur en skola såg ut här. Cafeteriorna är rååballa ! Nu har vi precis ätit middag och snart ska vi iväg och kolla på Alexs fotball practice och Skylers Cheerleading :) 

Dom äter jättekonstigt här. För det första äter dom ute minst en gång per dag, gärna två. Och sen använder dom inte kniv? whaat ? weird. Men jag kämpar med min gaffel och jag har ingenting emot att äta ute. Det är lite jobbigt bara att dom måste betala för mig, men jag erbjuder mig iaf. Och när jag gör det säger dom neeej, du är en i familjen nu, don't worry about it :) aaw... 
Men dom är nog ganska rika gissar jag. Deras hus är inte megastort, men ganska och dom har tre bilar. Inte tre pyttebilar, nej tre suuperstora bilar verkligen. Jag får liksom typ ta sats för att komma upp i dom ;) Mitt rum är suuuperfint, men rosa säng och gardiner, heltäckningsmata och en egen stoooor garderob. Jag laddar upp en bild på det och hoppas att ni får en toppendag, 
ciaao . 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Såå mysigt med heltäckningsmatta!

Haha, Caroline kommer bli bortskämd ;) <3

Älskar och saknar dig <3

2009-08-18 @ 16:39:38
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0