johanna bezzebern

HAHHAHAHHA, johanna jag dööör ! ... bezzervisser, yeah right. Och jag menade ju inte "dom här reglerna" jag menade "det här regerar" fattar du ? Det var en liten dubbelbetydelse där, fattar du ? HAHHA, du är för rolig du. "Kasta inte kniv i kuvös" HAHAHA, vem säger så lars? :D
Idag har vi varit på alex fotbollsmatch, han var supergullig och superduktig :) i'm so proud.
Igår pratade jag med ella i telefon, åååh jag saknar dig ! Massa, jag har inte riktigt fattat att jag inte kommer träffa alla på ett år. Men det är okej, det blev iaf 6 minuter av jag saknar dig, nej jag saknar dig ! jag saknar dig mer, men jag saknar dig mest ! Det var 6 superbra minuter, jag ska snart skaffa skype så att vi kan prata mer !
Nu ska jag göra mina läxor, en rosa shoebox, ohyes !
En tjej utanför familjen Cochran's hus där hon bor

Kommentarer
Postat av: Johanna Bern

men Lars vem är besserwisser nurå?

Du är alldeles för smart och jag veeeeet att du och sofia sitter och förhör varandra på svenska ordlexikon hela tiden!

Okej jag erkänner, jag kan inte stava till besserwisser men jag kan stava till nationalencyklopedin. YO MAMA!

Plus att bezzervisser låter sååå mkt coolare. Lite z:an piffar upp det hela!



Looove from the coool one!

2009-08-30 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0