first day of high school

Jag är trött så jag orkar inte skriva jättelångt om min första dag men här är mitt schema för resten av året iaf : 

1st period: Spanish (Var kul, min lärare verkar jättebra, och rolig. Och det var många trevliga människor) 
2nd period: Math (Läraren.. öm var speciell, monotom, inte så respektingivande, en cute boy though ;)) 
3rd period: U.S. history (Fick inte så stort intryck av lektionen, läraren verkar okej) 
4th period: Physics (Bra lärare, trevliga människor i klassen!) 
LUNCH (Åt med en jag träffade på bussen på morgonen och hennes crew ;)) 
5th period: Dance (ii know, det verkar jättekul ! Vi ska ha shows and stuff like that så det blir fuun !) 
6th period: Soccer (ii know igen, tryouts till the team är inte förrän i december men tills dess är det träning, varje dag! :)) 
7th period: English (Ganska svårt och eftersom jag inte hade läst boken så var det lite krångligt, jag kanske måste byta den men jag får se, jag ska testa i några veckor iaf :)) 

Jag ska försöka skriva mer imån, största intrycket efter första dagen though: MÅNGA REGLER, herregud, uppskatta skolan i Sverige för ni har det fiiine ! jag menar inga mobilen alls, dom får alltså inte synas, samma med ipods, asså inte ens på raster ! inte innanför skolan liksom, whaaat ? jag tycker det är helskumt menmen. Och dom har tydligen någonting som dom kallar Tardy tank, vilket innebär att om du inte är i tid till din lektion så låser dom dörrarna och sen kommer det lärare och kollar igenom varje korridor och tar alla elever som inte är i klassrummen och tar dom till ett rum där dom får skriva av typ en sida, typ "Jag förstår attd et är viktigt att komma i tid, jag ska komma i tid... blabla", bara whaaat ? lite harrypotterkänsla när han fick skriva i handen ni vet ? okej, I'm nerdy. 

Aja, nu blev det rätt mycket iaf, men jag har så mcyket mer att skriva egentligen. Menmen, sova nu, upp 7 imån ! Godnatt ! 

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vill också spela fotboll varje dag i skolan =(

2009-08-26 @ 23:00:30
Postat av: Alex

Fusk! Jag vill också spela fotboll i skolan varje dag :(

2009-08-26 @ 23:48:57
URL: http://www.heaton.se
Postat av: Alex

oj de bugga lite(A)

2009-08-26 @ 23:49:34
Postat av: lucy

loter super kul ! as nice att du trivs :D:D

2009-08-28 @ 03:20:20
URL: http://morgansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0